Studiedag! Gäller att passa på.

Imorgon får vi äntligen en studiedag. Jag hade matteprov idag och har tyskaprov på fredag så skolan har slängt in en lagun som alla får vila på. Därför har jag passat på att fixa 2 biobiljetter. Vad kan vara bättre än att slappna i en skön biofotölj med lite godis på en onsdagkväll? Jadu inte mycket.

På fredag kommer även min bästis Anton. Äntligen ska vi s
es. Vi kommer ha så mycket skoj. Det är bra att han har flyttat till Uppsala. Då är han lite närmare i alla fall. Hoppas han kommer tidigt och åker sent.

Nu måste jag kila och fixa lite. Ha det grymt!




Kommentarer
Postat av: Frida

Biostunden va väldigt rolig och spännande. Lite spänning i vardagen kan man säga ;) haha

Puss

2009-10-01 @ 15:47:02
Postat av: Evelina

Den där bilden har allt jag tagit! Tror jag :P

Längesen man hörde av dig förresten! Hur är det? :)

2009-11-11 @ 00:03:57
URL: http://evelinamarina.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0