Mångsidig Måndag!

Måndag, första dagen efter helgen, dags att sätta igång maskineriet. Jag har hunnit:


* Säga Hejdå till min Syster som nu är i USA ett år
* Jobba fysik, massa läxa
* Skynda mig till skolan och hinna till fysiklektionen,
läraren var borta så det blev mer läxa
* Ätit gryta
* Sjunga i kören, övade på cyklen på väg till skolan
* Vara på stan, det vill säga lämna Frida vid bussen
* Äta mellanmål och göra matteläxan
* Spela trumpet
* Laga cykellysgeneratorn, den krävde många olika kunskaper. Är grymt stolt

* Äta chicken-cheese pitamackor, eget påhitt

Nu återstår fortfarande hela kvällen. Tänk om varje dag kunde vara lika effektiv. Då skulle man hinna med så mycket.
Kanske tål att tänkas på.

Fortsatt trevlig afton, damer och herrar. So long!




Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken dag! Jag läste matte, cyklade, tränade, cyklade igen, åt god mat, läste biologi, tittade på tv och smsa med dig <3

Kyss ;)

2009-10-06 @ 08:28:53
Postat av: Klara

du är sämst på uppdatering....



nu tar den här kommentaren upp jättemycket plats :D

2009-10-20 @ 15:52:27
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: Klara

nehe, jag gjorde massa enter... bajsblogg som inte gör som jag vill!



:(

2009-10-20 @ 15:53:24
Postat av: Klara

ta bort dom där kommentarerna nu, ser helt dumt ut ju

2009-10-20 @ 15:54:25
Postat av: PetterH

TAck för kommentaren. Nu uppdaterar jag gärna :)

2009-10-20 @ 21:04:04
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Klara

men om du skulle haft kommentarer för att uppdatera skulle du sagt till för länge sen :O

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

(jag gör inte samma misstag igen)

2009-10-20 @ 21:10:49
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: PetterH

Najs :) Vad bra. Har försökt göra mig tydlig antar jag...

2009-10-20 @ 21:32:23
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0