Höstlov!

Höstlovet har blåst igång. Det börjades med LAN med killarna från engelska + några bonuspojkar. Det började väl lite sådär men i slutet var jag riktigt nöjd. Vi var trevliga, Sov samtidigt, Åt tillräckligt, Delade med oss, Lekte burken mitt i natten och allt det andra man vill förvänta sig.

Igår packade vi ihop allt och på kvällen var det Laserdome Night med klassen. Det var roligt. Jag bjöd med Axel från lanet så vi fick vara lite mer med varandra. I 4 timmar sprang vi omkring i olika konstilationer och sköt på varandra med blinkande, låtande plastpistoler. Det var väldigt roligt.

Idag har jag lämnat min cykel till Gubben i Ryd. Han är så förstående och visste precis vad som skulle göras. Han skulle fixa det till imorgon kl 5 på eftermiddagen. Toppen!

Imorgon ska se på Michael Jackson - This is it! på världspremiären. Jag har skaffat de bästa biljetterna till Salong 1 på Filmstaden. Det kommer nog att bli jättebra.


Jag har nyss gottat mig på mammas äppelpaj som var extremt god. Borde kallas något finare en paj för det var något alldeles speciellt. Vaniljvisp, Mums!


Kör i vind!

Kommentarer
Postat av: Frida

låter som ett toppenlov!

Filmen va ju jättebra tycker jag! :)

Kyss

2009-10-29 @ 12:04:12

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0