Spontant fall för main stream!

Söndag, sista dagen innan vardagen drar igång igen. Jag vaknade runt 10 av mig själv och kände mig pigg och glad. Jag förtärde lite frukost som smakade ovanligt bra. Sedan kikade jag lite på min förträffligt roliga matematik som jag har prov i på fredag.

Det börjar närma sig KM i bugg och jag och Frida passade på att öva lite idag. Vi frågade en KM-expert på plats som klargjorde att det viktigaste var att hålla sig i takt vilket var lättande. Det kommer att gå som en dans.

Efter det följde hon med till Stationen där jag hämtade upp André. Jag och André strosade iväg mot Filmstaden för att köpa varsin biljett till kvällens underhållning. Det visade sig att det bästa var att se New Moon kl. 16. Det vill säga om 5 minuter. Vi sa javisst och skyndade oss in och satte oss.
Längst fram på första raden. Inte alls så tokigt. Stor bild, bra ljud och ingens huvud i vägen.

Där rök bio-checken jag fått av rektorn i förrgår. Men nu är jag åter inne och kan berätta allt som hittils hänt i Twilight-triologin.

Das war alles!


Kommentarer
Postat av: Isak

Läser "min förträffligt roliga matematik som jag har prov i på fredag" och tänker "har vi prov, där ser man". Go me! Aja, tack för upplysningen ;P

2009-11-22 @ 20:45:51
Postat av: PetterH

Hehe Tur att du också hittade hit Isak! Jag har inte mycket koll men snappar snabbt upp info :)

2009-11-22 @ 21:48:21
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Frida

Ni killar har ju verkligen koll ;)



Kul med buggen idag, det blev riktigt varmt (hett?)



Kyssar

2009-11-22 @ 23:22:07
Postat av: Elin

Grrrrrr Edwaaard, så snyggggg!!!

Kul med buuuugg!

2009-11-29 @ 15:44:37
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0