Solensdag

Jag har nyss vaknat ur min slummer. Drömde en hemsk dröm egentligen. (och jag har fortfarande inte fått den extra pizzan jag beställde, på Mc Donald's, i drömmen) Hur som helst. Vad kan passa bättre än att sätta på skivan Sunday Morning Jazz på Spotify? Då kan man verkligen softa till det på morgonen, mjuka upp öronen efter allt krasch som dånade från cymbalerna när vi körde vår show. Det enda egentligen som skulle toppa detta är en frukost ute i solen i trädgården. Solen har dock ej tittat igenom de gåra molndammet som täcker i alla fall min himmel.

Ha en fortsatt mysig morgon

// Petter



Kommentarer
Postat av: Anton

Här snöar det, som vanligt.. :)

2009-03-08 @ 11:19:41

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0