Skola eller skolka

Ska man skolka, skippa skolan, för att vara med den man älskar. Det låter som ett självklart Ja! när jag tänker det ur detta perspektiv. Jag fick antydningar om detta idag innan sista lektionen. Dock blev jag inte övertygad och vågade ta steget. Jag tror det hade att göra att det egentligen kanske inte fanns ett mål eller eventuellt annat syfte än att bara vara som fick mig att tveka. Eller så var det kanske tveksamheten hos motparten som aldrig skolkat förut men som skulle göra mycket för kärleken. Jag antar att det kommer komma fler tillfällen till val liknande dessa, förhoppningsvis mer säkra som kan leda till ett äventyr.

// P



Kommentarer
Postat av: Frida

Känner mig ganska träffad..

Jag vill gärna ut på äventyr med dig, men är ibland en liten fegis.. Gör mkt för kärleken! <3 <3

2009-03-15 @ 11:43:12

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0