Saturday night! Live!

Godmorgon Godmorgon! Snön dinglar sakta i vinden, rummet är härligt uppvärmt under natten, huset är tomt och Petter är hungrig. Frukosten nalkas samtidigt som cyklen behöver repareras. Helst innan jag ska och repa vid 10. Är jag verkligen så duktig att jag kommer att göra detta? Det återstår att se.

Ikväll händer det på SENSUS Musikhus här i Linköping. Ever Mind, mitt band, kommer att ha sin sista spelning i deltävlingarna för Rockkarusellen. Alla som kan kom och stötta och rösta!

En bra metod för att ha ödmjukhet mot varandra:


Jag underordnar mig dig
om du underordnar dig mig



// Petter (H)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer finnas där, längtar till kvällen!

Det låter som en bra metod, men är svår att få att fungera.. Den tål att tänkas på..

2009-03-07 @ 11:54:45
Postat av: Anton

Lycka till!!

2009-03-07 @ 14:54:47
Postat av: Mathilda

Wow lycka till :D

btw, vad bra du är på att skriva

2009-03-07 @ 16:02:33

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0