Nysfö'kyld *aaachtii*

Hejan allihopa! Jag ärj fö'kyld idag. Jag nyser hela tiden och näsan barja rjinner. Jag prjatar väldigt nasalt också. Rjakt genom näsan :) Hoppas jag blirj frjisk snarjt.

Sluta prata nasalt nu Petter dom fattar och du skriver faktiskt nu.

Jag har varit hos Frida idag, en timme innan jag skulle på brasskvintett. Det känns väldigt konstigt att det kostar 20 spänn för att träffa sin egen flickvän. Men det är ändå definitivt värt det. Synd att jag var tvungen att lämnna henne men tänk på att jag är sjuk och inte vill smittas. Ändå synd.

När jag tog min cykeltur hem med trumpeten på styret kände jag nästan överallt doften av nygräddade pannkakor trots min förkyling. Oj va sugen jag blev! Hela magen kurrade som om jag hade en motorcykel. Vet ni? Jag får pannkakor idag! :D Jag fråga så fort jag kom hem och jag har värsta flyt idag, med allt nästan. Det blev t.ex. grönt direkt 2ggr på bara den lilla hemvägen.

Toppen!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag är ledsen att jag inte bor i stan elr i Ryd.. ;) Tack för att du va så generös och spenderade 20 kr på att få träffa mig!

Bli frisk nu!!

Pussar

2009-03-18 @ 21:58:55
Postat av: Anton

Vad kostade 20 spänn? :O Krya på dig kamrat! :)

2009-03-21 @ 10:32:47
Postat av: anna

Vilket flyt du hade hela dagen ! Lät som att det inte var helt fel att vara förkyld ?

2009-03-24 @ 14:08:17

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0