Vad gör man inte utan att någon vet?

Om någonting går sönder och man inte klarar av att laga det och ens bror har en lösning samtidigt som han är borta för dagen. Då finns det bara en sak att göra. Man tar sin trasiga sak smyger runt hörnet och byter obermärkt ut det mot hans sak som fungerar perfekt. Då har jag skjutit över mitt problem på honom och löst mitt eget problem. Han kommer inte ens att märka att han har problem vilket resulterar i att detta faktiskt aldrig hänt (i teorin).

"Den som inte vet något, lider inte av det!"



Kommentarer
Postat av: Frida

Du är allt bra smart.. och beslutsam :)

Hoppas det går bra med spelandet!

puss puss

2009-01-10 @ 18:56:50
Postat av: marre

hihi, det där låter lite som mig faktiskt. Problemet är bara, att när folk väl kommer på att jag har försökt smyga undan det kommer jag inte ens ihåg vad som hade hänt :P. Inte så bra om dom frågar ^^

2009-01-11 @ 18:39:59
URL: http://kohinski.blogg.se/
Postat av: Anton

Haha, sånt gör livet värt att leva! :D

2009-01-12 @ 08:55:03
Postat av: kakan

men nu vet han väl det...om han kollar din blogg! :P

2009-01-28 @ 15:12:03

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0