Smygande Mörker..

*Viskar* Hej! Nu sitter jag uppe tidigt medans Anton fortfarande sover. Han har varit här sen i fredags och vi har haft väldigt roligt tillsammans med många olika äventyr. Idag ska han dock åka hem :( Fast inte än :).

Jag tror jag ska väcka honom snart. Han brukar sova till typ 11 annars men idag blir det tidigare.
Planen för idag är att jag först ska spela trumpet i kyrkan sen gå och fika på Stan med Anton och Frida sen åker Anton hem så småningom och då fortsätter jag vara med Frida! :) Bra plan va?

Nu är jag inte ensam längre!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var en ypperligt bra plan :) Jag hade jätteroligt och mysigt! <3

puss

2009-01-05 @ 23:33:26
Postat av: Anton

Nännemen, och hur gick det med alla tågresor? xD

2009-01-07 @ 15:01:42
Postat av: PetterH

Du kom väl hem antar jag :)

2009-01-07 @ 20:59:18
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0