Grönt är skönt, blått är flått, Petter är Snäll :)

Hejsan Hoppsan Lillebror! och alla ni andra också. Dagen är underbra och livet flyter.

Idag har jag haft Nationellt prov i Matte. En baggis. Sedan haft syslöjd. En baggis. Jag syr ett par jeans shorts som nog blir klara väldigt snart. När jag kom hem bakade jag med Jon. Jag bakade knäckflarn han bakade negerbollar. Sen ska jag slänga ihop dem till Negerflarn :P

Igår hände det en olika. Lilla Petter skadade sig oturligt nog. Han cyklade iväg på morgonen, vädret var soligt och uppfriskande. Petter trampan men foten glider av rakt ner i asfalten och trampan slår emot Petters hälsena och Petter voltar över cyklen och glider på sin vänsterarm över asfalten. Det sved.. + att mitt lås flög iväg som jag inte märkte så det är borta nu.

Idag börjar också Beach 2008 som jag har väntat på att börja med sen vintern. Så nu ska det bli träning.
Gymnastik, smidighet, spänst och fysik är det som stor på listan.

Das war alles. Hasta la vista. Good bye.

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

har du också ramlat på cykeln?!?! det gjorde jag med igår ju! läskigt :S

2008-05-06 @ 17:16:15
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Elin

Ajajajj, du cyklar som en tok, det har jag alltid sagt. Du och jon kan ju jämföra skrapsår från hans longboard tur ;)
Fnissade länge åt negerflarn :)

See you in da weekend, and my viola, don't forget!

2008-05-06 @ 18:21:30
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Madeleine

Roligt att Nationella Provet gick bra. Du får en kram som plåster på såren. Kramar i massor

2008-05-06 @ 21:57:26
URL: http://doftavvanilj.blogg.se
Postat av: Huldish

usch att du ramla, men det är tur att du har bra läk-kött ;P
Härligt att du börjar träna, men även om du inte tränar kom ihåg att jag tycker om dig ändå :)
Puss på dig, snart ses vi! :D

2008-05-07 @ 18:41:34
URL: http://thepinkbird.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0