Annandagen!...

26/12 och gissa om det var mycket folk som skulle shoppa idag. Affärerna flaggade med "Idag 8.00 börjar mellandagsrean!" Det var som i en film och folk var som galna och sprang hit och dit och bilar trasslade in sig och tutade. Totalt kaos.
Jag och Elin var på stan för att hon skulle köpa sig en dyr kamera och vi sprang runt till alla affärerna. Men det blev inget och tur var det för vi slapp stå i kö. Vi köpte dock varsin hamburgare på Max som tröst.

Jag har börjat med mitt uppdrag detta jullov. Jag har fått det deklararerat för mig att jag är efter i filmtittande. Så jag har gått in på IMDBs top 250 filmer i världen och börjat beta av 1 efter 1. Det kommer ta ett tag men man får ju se bra film :)

Ha det så gott i mellandagarna.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anton

Nämen vilket fusk! Effektivtittning är väl inge vidare? Man måste ju kolla tillsammans med nån :)

2008-12-30 @ 12:28:13
Postat av: PetterH

Ja okej då! Men skynda dig hit. Jag är på Pulp Ficition men har sparat den som ligger 1:a också.

2008-12-30 @ 13:49:01
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0