Söndag, En glad dag!

Tjabba Tjenare allihopa! (Mest till mig själv) Idag har det hänt mycket skoj och en anledning till att det är en glad dag är självfallet det underbara (eller undersökta* som NN skulle sagt) Vädret. Kan det bli finare i April? Knappt.

Dagen började med att jag vaknade upp ur min skönhetssömn tio minuter i åtta. Jag valde att drömma vidare och gjorde det till typ halv 10. Då tänkte jag se om Herr Schmüller var vaken. Han hade förvisso ställt sin klocka på 9 men han behöver mycket mer skönhetssömns än mig så han vaknade typ vid 11-12. Ack, men jag hade tur Jonatan fanns online så vi roade oss fram till frukost.

Frukosten var tyvärr en besvikelse. Samma bröd med samma pålägg, Ost och Jordgubbssylt. Det var gott första gången men efter typ 3 veckor utan variation och dessutom med lite gammalt bröd så vill man ha lite omväxling.

Resten av dagen har jag gjort lite olika. Jag skulle ha behövt göra massa bild men det blev inte så. Jag läste lite Nick Hornby vilket är väldigt roligt. Jag har hoppat studsmatta i det vackra vädret av ren överskottsenergi. Jag har åkt till Norrköping och tillbaka. Jag har kollat min mail. Kan ni gissa vilket glädje mail man fick?


image19

Allting löser sig tillslut. Så ni som hade fått tillbaka hoppet om mig. Glöm det jag kommer ägna många timmar åt att ta igen den tid som har gått förlorad.

Till lunch åt jag Amerikanska Pannkakor med Sirap, stekt ägg och bacon.
Nu får jag snart smörgåsar med kräftstjärtsröra :) Mums..

So long, BinG BonG

* Undersökt är en blandning av Underbart och Utsökt.


M



Kommentarer
Postat av: MIKAELA DEN UNDERBARA

lalalaaa, vilket vuxet språk du har då :)
det här skriver jag mest för att bara skriva nåt.
din blogg är kul.
Pusssssssss :*

2008-04-14 @ 18:24:17
Postat av: Madeleine

Typiskt.. Jag säger bara typiskt :)

2008-04-17 @ 18:21:03
URL: http://doftavvanilj.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0