Banned for 720 days

image14

Jag tänk så det kan gå :( Jag blev banlyst ungefär tills jag är 18 någon gång. Härligt Härligt.. Not.
Det är då DotA det gäller. Mitt favoritspel.. Vissa kanske blir glada nu men var ledsna för min skull.

Ja, va ska man hitta på nu då. Nu kanske jag får mer tid för min blogg, kanske mer tid för att motionera, kanske mer tid för att plugga. Jag har massor av tid nu. Det här kanske är en vändpunkt i mitt liv. Jag kanske kommer att tacka dota-league någon gång.

Jag har i alla fall inte gett upp än. Jag skrev att det var Jons fel men det är högst otroligt om de skulle gå på det. Typiskt.. typiskt. Jag får försöka kringgå systemet och smyga mig in bakifrån.


För övrigt hade jag nationella prov idag. Mr. Turner tittade på mig med en lömsk blick och fråga inte utan sa att jag skulle göra den muntliga delen idag. Det var ganska bra ändå att få det överstökat och det gick ganska bra också. Det roligaste var nog att Rebecka sa att hon blev förvånad över mig :)


Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag tror att det ka vara åtminstionde lite bra att du blev avstängd. För du får ju som sagt en massa tid över till annat. Exempelvis kan du ju blogga och samtidigt fila på svenskan. Tur att nationella provet gick bra.

2008-04-07 @ 21:35:14
URL: http://doftavvanilj.blogg.se
Postat av: Mathilda

Haha detta lär ju knappast hindra Dig från att spela Dota,din lilla älskling liksom den kan du ju inte lämna hur lätt som helst :)
Fast det kanske var meningen att bli såhär? Vem vet ;)

2008-04-08 @ 08:16:17
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Elin

Aajajajaj!! Vilken tur att det inte var mitt fel! Men hur kunde detta hända? Jag tror ändå att du kan må bra av att få lite nya hobbies, även om jag vet att det är jättejobbigt när sånthär händer. ;)

2008-04-08 @ 19:02:37
URL: http://hejhenning.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0