Mikroskopisk kladdkaka!

Godafton Kamrater!

Till en början så kan jag försäkra er alla om att det inte var ett möte av ett främlingsfientligt parti eller liknande jag spelade en fanfar för. Det var Folkungavallen som firade 90 år av hård idrottshistoria. Det hela var mycket snabbt avklarat i Solglimten i den förövrigt stora monsunen.

Idag har jag inspekterat små alger och annat  i 400x storlek, och ritat av dem på ett fint papper. Denna roliga sysselsättning infaller då under biologin. Vidare idag har jag bakat en kladdkaka till efterätt och tittat på (och somnat till) Viva La Bam på MTV. De killarna har i alla fall mycket fantasi.

Nu väntar sängen..

Sov sött alla!

Natti

Kommentarer
Postat av: Frida

mmmm, din kladdkaka är bara såå god! Jag vill också ha!!

Puss

2009-09-08 @ 09:31:01

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0