Idol och mycket tok!

Mina kära läsare!

Jag har tillbringat kvällen genom att uppdatera mig i världen med hjälp av Youtube! I Idol, som jag missade när jag satt och mumsade pannkakor, har jag koll på de bästa som gått vidare. Jag gillar juryn. De är väldigt ärliga och no bullshit och inge skådespel. Väldigt annorlunda att titta på tycker jag. Sedan råkade jag klicka vidare till Magnus Betnér som var på Aftonbladet och sa dem ett sanningens ord. Han är så bra standup-komiker. Han var även på dagis och drog massa kiss-&-bajs-skämt som alla barnen skrattade åt. Min hela Youtubekväll avslutades med olika sketcher från Pentagon.


Se upp för golfbollen. Vilken Goulfp*svälj*boll?

"Den här då"


Får jag låna stämjärnet? Gärna Aj Aj Aj!


HiHiHiHiHi


Ha en god natt!

Kommentarer
Postat av: Klara

-Se upp för stången!

-Vilken stojojojojojong



xP

2009-09-17 @ 23:00:44
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är rolig du ;) sötis!

puss puss

2009-09-18 @ 07:15:52

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0