Yo! Ho! A pirate's life for me!

Arrrr Mates! Is ye captain talking. All hands on deck! Fire abroad side. Or whatver..

Imorgon är det fredag! Ever Mind har fått en spelning i Mantorp där vi var i våras. Eftersom vi gjorde ett så gott intryck på dem ville de självklart ha tillbaka oss. Det tackar vi ju inte nej till. För att ladda ska vi köra igenom vårt program i Linköping, sedan äta på stan. Efter det tar vi pendeltåget i snabbaste fart och rockar loss totalt.

För er som inte kommer eller inte orkar vänta har vi lagt upp en ny låt på Myspace! Finally.
Den heter Continue Today och handlar om att världen har sina brister men vi ska aldrig sluta drömma om en bättre framtid. Kvalitén blev dock inte den bästa och vi gör oss bäst live. Men vad gör vi inte för alla er andra!


Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Frida

Sks genast lyssna på låten... även om jag redan hunnit höra den flera ggr.. :)

puss

2009-10-24 @ 11:26:00
Postat av: Klara

fin bild :)





mohaha nu vet jag hur man gör kommentarer som tar massa plats >:D

2009-10-25 @ 10:18:25
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har tagit den bilden. Borde få lite mer cred känner jag. ;)

Förövrigt vill jag uppmana dig till att ALLTID göra så att länkar öppnas i nytt fönster! Okej? ALLTID! Nytt fönster. Kom ihåg det. Irriterar annars ungefär lika mycket som när man inte kan öppna mjölkpaketet på rätt sida och måste öppna på FEL sida.

2009-11-03 @ 03:01:45
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0