Cykelhaveri! Katastrof!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHH NEJ! Min älskade, kära, fina, duktiga, skrotiga, cykel har havererat. Det hände idag.
Först hade mitt däck skrapat i lite mot fälgen som det brukar. Men det har tydligen skrapat så mycket att däcket blivit tunnare och tunnare. Nu efter buggen började slangen bubbla ut där på grund av lufttrycket. Då var det kört. Inget annat att göra än att släppa ut luften tills det slutar bubbla. Då är cykeln inte så lätt att cykla på..

:( Jag är ledsen. Jag lunkade i alla fall hem med cykeln. Den får nog stanna hemma imorgon. Men vad ska jag göra? Jag cyklar överallt. Måste skeppa den till Cykelgubben i Ryd. Kosta vad det kosta vill. Han kan fixa allt.

Så får det bli.


Ha det Sweeeeet på höstlovet!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller tummarna för att det ordnar sig med din cykel. Vem ska annars skjutsa mig överallt? ;)

kyss

2009-10-20 @ 22:40:14
Postat av: Klara

OH NOOOOOO!! :O cykeln är en linköpingsbos bästa vän... man fäster sig vid dom :P

visste du förresten att "kosta vad det kosta vill" är med i en låt? Magnus Ugglas För kung och fosterland

2009-10-21 @ 07:38:16
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: PetterH

Magnus Uggla är ju min bundis sen Olle var med på turnén :) Men just det hade jag missat. Fast det är ju ett känt uttryck

2009-10-21 @ 18:23:37
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag är inte förvånad! Du sliter cyklar som andra sliter.. ja jag vet inte vad! :)

2009-10-21 @ 20:40:11
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0