Plikten kallar!

Idag fick jag ett brev i brevlådan från Pliktverket! De "planerar" att kalla mig till mönstring. Det låter lite vagt tycker jag men jag antar att det är så de säger ifall de skulle vilja ändra sig. Vad nu det skulle kunna bero på.

Jag gjorde ett lämplighetstest på internet för några månader sen och nu bedömer de mig som lämpad och att jag har förutsättningar att tjänstgöra i Försvarsmakten. Spännande.

Så någon gång under sommaren 2010 får jag vänta mig ännu ett brev med den riktiga kallelsen.
Dags att börja träna nu då så man är i form och kan visa vad man går för.


Utgå!




Kommentarer
Postat av: Frida

Ja det är bara att sätta igång. Innan du sticker iväg vill jag ha en riktig hunk <3

Snygging!

kyss

2009-11-19 @ 22:16:48
Postat av: PetterH

Oj Oj VAd har jag nu lovat ;)

2009-11-19 @ 23:03:10
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Elin

Hohohoho, ja kommer du inte in den vägen får du gå fuglesang-vägen och bli ingenjör istället!

2009-11-20 @ 04:41:08
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0