Tankar för dagen..

..med Petter Häggberg.

Torsdag den 26 Feb, sitter efter en slitig dag i nutidens värld. Våren är på väg, temperaturen stiger och snön smälter. Till och med Solen kikade fram imorse till min stora glädje.
På det allmänna läroverket träffade jag min favorit flicka. Vår relation har utvecklats under det halvår vi har umgåtts. Till det bättre. Jag skrattar nästan alltid när jag är med henne. Varje dag blir ett äventyr med nya saker att prova på. Idag testade vi hur det var att flyga, två gånger. Det hade vi aldrig gjort förut. Det uppskattar jag, något som verkligen gör att livet inte känns enformigt inuti en låda. Prova på något nytt
. Sådana saker har smugit sig in i våran relation vilket livar upp den på ett underbart sätt.


För övrigt.. Huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: Frida

nästa gång jag flyger åker jag till Italien, tillsammans med Dig <3

Du betyder så mkt!

Pussar

2009-02-26 @ 22:21:39
Postat av: Evelina

Detta inlägg gjorde mig glad. Du har varit så.. Tyst.

2009-02-28 @ 00:47:41
URL: http://evelinamarina.blogg.se/
Postat av: Anton

Skoj! :) censurerat snack som ska tas senare

2009-03-01 @ 10:59:26

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0