Knäckta efter 895366 slag!

  Idag har jag varit i skolan. Först var jag jätteförsenad på morgon för jag satt och försökte få reda på varför organismer hade DNA. Helt plötsligt blev klockan 8 och jag var tvungen att skynda mig iväg.
 Jag cyklade allt vad jag kunde jag hade cirka 8-9 min på mig på en väg som vanligtvis tar 12-15 minuter.
Efter halva kom jag på att jag glömt trumpeten bara för att jag stressa iväg på morgonen men det fanns inte mycket att göra åt det.

  Matten började 8.10 och jag hann faktiskt i tid. En lättnad.  Efter matten var det engelska med Vikarie
som vi lurade så att vi fick se på film. Mycket slappt. Efter det hade jag det ödesdigra Biologi provet som
jag väntat på i 2 veckor.
  Vi gick in i Aulan och väntade. Vi började undra om vi verkligen skulle vara här. Så vi skickade ut en spaningspatrull för att ta reda på det. Det visade sig att våran lärare inte ens var där idag. Vi väntade ändå i hopp om att något skulle hända och det gjorde det. Mr. Fearnhead kom och han fråga om vi ville göra hans prov istället.   Det ville vi för vi trodde det skulle vara enklare än det andra. Det provet var kanske enklare men att veta varför organismer har DNA var svårt och jag vet inte vad de tycker.   

Efter skolan hade vi skolorkester och det var roligt och efter det hade vi rep med Bandet.
  Vi repade även igår och det börjar gå riktigt bra.. men.. under Sommartider så råkade jag slå av en trumpinne.
Inte bra alls. På eltrummor också! Vi gick och letade efter nya men hittade inga så jag spelade med min trasiga och vi körde igenom alla låtar. Näst sist spelade vi Sommartider igen. Gissa vad som hände.. Jag slog av min andra trumpinne också! Jag kollade på trumman och de hade gått efter 895366 slag. Det var ju inte så dåligt. Men men jag spelar väl kanske lite hårt. Jag få ta med mina nästa gång.

Hasta la vista!


 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, vilken dag! Förmodligen är du alldeles slut efter allt jäktande hit och dit. Kramar

2008-05-14 @ 22:23:30
URL: http://doftavvanilj.blogg.se
Postat av: Johanna :)

du får skaffa mer hållbara trumpinnar låter det som :P

2008-05-15 @ 18:28:17
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: Elin

vad kul att ni har ett band! ser fram emot att höra när jag kommer i sommar! :D

2008-05-15 @ 22:12:07
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Kakan

Tjeena! Schysst blogg! Kul att kunna komma lite närmare min lilla kusin, vi umgås ju inte precis överdrivet mycket annars. Håller med om Talangjakten, fast inte riktigt för vem VILL egentligen se Tobbe utan brallor...inte jag i alla fall! Hoppas det gick bra på provet trots allt, du verkar ju vara en skarp kille så det gjorde det nog!//Kram Kakan

2008-05-20 @ 14:52:39
URL: http://blogg.haggberg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0