Helg eller..?

Tjenamors Gossar och Stumpor. Idag är det lördag, igår var det fredag. Jag ska nu i följade inlägg redogöra vad jag har hållit på med under dessa 2 dagar. Håll till godo. Jag önskar er en trevlig läsning.

Fredag = MysPys med Nikolas Berndt.
Vi började med att umgås i skolan där det inte hände så mycket intressant så jag ska inte tråka ut er med det utan går direkt till kvällen istället.

 Jag och Niko träffades utanför Burger King och gick in för att få oss ett mål mat. Han hade mass kuponger så vi fick maten 20kr billigare. Mycket bra. Efter det cyklade vi iväg på min cykel i riktning mot Netto där vi skulle inhandla kvällens myskost. Vi köpte Tutti Frutti (Vårt favorit godis) och fruktsoda och lite mer lösgodis.
 
 Nu bar det av raka vägen till Rix FM Festival som var i Linköping och man ville ju inte missa att få se E.M.D live.
Vi träffade våra andra kompisar som vi slog följe med. Vi strosade omkring på området där ungefär 20000 människor stod och trängdes. Det var en folkfest. Vi fick se Brolle Jr, Amy Diamond, E.M.D, Rongedal, Patrik Isaksson och tAKiDA. En salig blandning med mycket musik.

Folkfesten tog slut vi ungefär 22.00 då började jag och Niko dra oss hemåt för vår riktiga myskväll.
Han liftade på min pakethållare och vi höll oss undan poliser för 500kr i böter vill man inte direkt ha.
Väl hemma gick vi upp på mitt rum där jag förberett för det spännande dubbelavsnittet som skulle avsluta säsong 4 på LOST. Det var utomordentligt spännade men jag vill inte avslöja någonting i förväg.
Godiset var gott och läsken läskande. Efter diverse south park var det dags att sova. Jag lovade Niko att vi inte skulle sova för länge och satt en klocka på 9.00.

Lördag=Sola&Chill med Nikolas Berndt
Jag vaknade självmant vid kvart i nio. Har ingen aning varför men sådan är jag. Jag tog min gitarr smög mig in till Niko som sussade som en sten och väckte honom med "When you say nothing at all" han vaknade men somnade dock om så fort jag slutat så jag lät honom sova.
Resten av dagen hoppade vi studsmatta, åt diverse saker, solade och allmänt chillade.
Det var ju lagom varmt också inte mindre än 34° C.

Det var allt :D
513689-40


Kommentarer
Postat av: Jakob

Oj det var varmt! Vi fick vara glada med 27 grader varm idag :)
Men verkar som du aft det trevligt iaf!

2008-06-01 @ 00:59:59
URL: http://jakobohlssons.blogg.se
Postat av: Nikolas

Wih, det var jättekul :D Tack för två roliga dagar Petter!

2008-06-01 @ 02:22:34
Postat av: Elin

Hahahhaa, ni låter som två riiiktigt myyyyysiga kompisar! Tjena vad jag har missat ALLA avsnitt av Lost de senaste tre veckorna.. Dåligt. Måste ladda hem! Hej!//Sis

2008-06-01 @ 09:43:31
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Evelina

Ge mig Netto! Och förresten, hjälpen jag behöver.. Jag suger på att fixa designen och behöver hjälp med det. Jag fattar inte ens hur man fixar en snygg header -.-

2008-06-01 @ 13:17:47
URL: http://evelinamarina.blogg.se
Postat av: Elin

Ang mitt festande: Ja, det lär ju inte bli något festande i linköping eftersom jag inte känner någon där. Jag har svårt att se Gunborg som den typiska partybruden ;)

2008-06-01 @ 21:43:00
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: kakan

Exakt hur många känner jag som väcker sina vänner med sjönsång och gitarr? 1! It can only be you! :)

2008-06-02 @ 08:20:52
Postat av: Hulda

Oj oj oj oj.. Ja jag ska inte klaga på att vi har för varmt så hett som ni har det. Men vilken trevlig helg du haft, mys är alltid trevligt :) och rix fm festival, sånt kommer då aldrig till Mora...

2008-06-02 @ 16:29:03
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Evelina

Ang. din kommentar: Är du inne ikväll? För då får du hjälpa mig då.

2008-06-03 @ 18:06:43
URL: http://evelinamarina.blogg.se
Postat av: MIKAELA DEN UNDERBARA

jag vill också att du väcker mig med gitarr och skönsång :(

2008-06-03 @ 22:32:01

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0