Galet Varmt!

Hallå Hallå. Idag har det varit en sådan här dag som det är på sommaren. Det var 23 grader varmt, Klarblå himmel och massa massa Solsken. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra idag så jag hoppade lite studsmatta. Jag tänkte jag kunde göra som min lillebror att lägga upp lite bilder när jag hoppa så jag ladda kameran och begav mig ut.

Väl på plats hade jag ingen fotograf så jag fick helt enkelt köra Självutlösning. Jag placerade kameran på lämpligt ställe, satte på timern och började hoppa och räkna. Efter exakt 12 sekunder måste man vara i luften för trick. Jag tänkte jag skulle öva på min bakåtvolt som är extremt ful men jag övar på den. Här är resultatet.
                                      

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha coolt! Du kan ju lära mej i sommar ;D

2008-05-22 @ 20:44:12
URL: http://mattahari.blogg.se
Postat av: Elin

häftigt! mitt mål för sommaren är att lära mig volt, men jag tror jag börjar med framåt, även om det anses svårare. :)

2008-05-23 @ 15:04:56
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Hulda

nice pics dude :)
o vettu va?! vi slog Malung idag i fotboll! :D såhimlans gött, vi ägde dom så sjukt mycket fast problemet var att vi inte gjorde mål.. och så tog dom ledningen! :0
MEN! vi gjorde mål på frispark när det va 10 minuter kvar och inte långt därefter gjorde vi ett till mål! :D fick bara lov att berätta de, är så grymt glad :D
och snart sommarlov, då ses vi äntligen igen (happier than ever :) :DDD

2008-05-23 @ 21:27:02
URL: http://thepinkbird.blogg.se
Postat av: Annafaster

Jons film var klart häftigare än dina bilder, men man vet aldrig vad som kommer. Häftigast är ju ändå att Olle ska ut med Uggla i sommar. Hoppas att vi ses på studentfirningarna.Kram

2008-05-24 @ 10:21:12
Postat av: kakan

Hej ni verkar utnyttja studsmattan väldigt väl i familjen, så det måste kännas bra för den som köpt den! Jag har hoppat lite på min pappas, men jag är mest rädd för att bryta nacken om jag skulle prova volt! Det är såklart jättekul att Olle ska spela med Uggla, även om det i Hardcore kretsar kanske inte känns direkt som en naturlig följd i musikutvecklingen efter cavalince...
Hoppas ni har lika gôtt väder som vi har i Stockis, njuut!//Kakan

2008-05-26 @ 10:47:01
Postat av: MIKAELA DEN UNDERBARA

petter, du är snygg och jag saknar dig.

2008-05-26 @ 21:40:55
Postat av: Joon

Så jävla wannabe mig.. pinsamt att härma lillebrorsan ju.

2008-05-29 @ 09:40:39
URL: http://jonh.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0