Juldagen!

Julaftonen är över och juldagen har grytt. Min Julafton var ytterst trevlig med mysig frukost på morgonen, sen lite göra vad man vill medan 2/6 av familjen jobbade i sina respektive kyrkor med julkrubban. Maten blev lite försenad så den skulle krocka med Kalle Anka kl 3. Ingen skada skedd dock :P Vi pausade TV:n kl 3, åt mat i lugn och ro. Sen gick ner och satt igång och tittade då. En liten fuling men ändå helt okej. För varför måste man se det just precis 3?

Igår på kvällen var det rimstuga så det stod härliga till. Jag lyckades få till några bra rim och några lite mindre finurliga men om man jämför med min lilla bror så har han en lång väg kvar att gå.

"Du kanske heter Göte,
och då kan du med denna köpe."

Ungefär så löd hans rim.

Idag blir det Bio ikväll. Yes Man tror jag tack vare våran snälla syster som bjöd hela broderskaran på Bio.

God Juldag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Med dagens teknik är allt möjligt, hehe ;)

Jon borde lära sig av den bästa.. och troligtvis jag oxå..

Gött med lite film!

Puss på dej <3

2008-12-25 @ 14:54:32
Postat av: Anton

Najs. Blire bio när jag kommer också? :D

2008-12-25 @ 23:45:05
Postat av: PetterH

Självklart Anton! Vi gör allt du vill. Vi har förhoppningsvis massa dagar på oss.

2008-12-26 @ 00:48:32
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0