Lördag morgon, Början på livet.

Lite överdriven titel kanske men vad ska man annars ha titlar till?


Idag vaknade jag ungefär kvar i 8. Inte så illa pinkat om jag får säga det själv. Jag har nyss ätit frukost och ringt min pappa om instruktioner. Jag ska bara ringa några fler samtal sen hoppas vi att allt går som smort.
Vi tänkte repa med bandet idag för vi har fått massa spelningar. Så vi  tänkte öva in lite nya låtar.


Min nya design är väl fin? Ni kanske har upptäckt att under min designtid av denna blogg upptäckte Border: Dashed vilket jag har utnyttjat väldigt mycket. Den är inspirerad av jordgubbstapeten som var i bakgrunden i Yoggi reklamen på tv. Tyvärr kunde jag inte hitta den tapeten men skapade mig en egen. Det kommer öven förhoppningsvis komma upp lite bilder på mig :)


Mikaela och Sofie.
Jag har alltid tyckt om er speciellt mycket. Ni är de som får en skratta när man dricker mjölk. Ni är de som brukar rulla er i sand. Till er vill jag bara säga Tack! Det är ni som gör att livet blir enklare.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, du leker då med desginen du! :)

2008-04-26 @ 22:03:02
URL: http://hejhenning.blogg.se
Postat av: Johanna :)

det är super snyggt!

2008-04-28 @ 18:27:08
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se
Postat av: MIKAELA DEN UNDERBARA

hahaaa, tack petter! vad du är söti!

2008-04-28 @ 19:18:07

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0