Lead Guitar

Idag har jag fått den stora äran att vara Lead Guitar i kvällens lovsångsband. Det gick bättre än förväntatoch nu har jag starka fingertoppar. Vi började öva vid 5 i ungefärlich en timme sen började vi igen vid halv 8.

Annars idag har jag inte gjort någonting mer än jag nördade med Henke alldeles för länge för vad som är nyttit. Det var ändå ganska roligt och vi ska säkert fortsätta ikväll/natt men han är och äter nu. Bara så ni vet är Henke alltid hungrig.

Jag har också skrivit en Pentavisa.

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

va roligt! du va säkert jättebra. vad gör man när man nördar då? :P och va är en pentavisa?

2008-04-13 @ 14:31:40
URL: http://johannaalittlebitwallinder.blogg.se

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0