Fanfar på gott och ont!

Hallå allihopa! Idag är det söndag och jag har satt på mig finskjortan. Jag ska nämligen iväg strax till Folkungavallen där det ska vara en tillställning. Jag har även med mig min trumpet eftersom jag har lovat att jag ska tuta en fanfar efteråt.

Saken är den dock. Det första jag hörde var att det skulle spelas en fanfar inte vart eller när, med vilka.  Sedan var det på söndag vid 12 på Folkungavallen, en talare skulle tala, jag skulle vara finklädd.

Så, om jag har blivit lurad på detta kan det vara vilken nynazistisk grupp som helst som ska hålla möte. Och jag ska spela? Vad ska folk tro om mig då?
Jag får helt enkelt hoppas att det bara är en vanlig tillställning. Skriver ett till inlägg efteråt så får ni alla veta.

Pass på snart kommer ett till..

// Petter


Kommentarer
Postat av: F

2009-09-06 @ 12:53:05
Postat av: Frida

Oj, råkade visst skicka en kommentar utan ngn text alls.. Hoppas allt går bra idag och att du spelar lika fint som du ser ut. <3

kyss

2009-09-06 @ 12:55:18
Postat av: Anton

Hoppas det gick bra utan några skumma församlingar!

Jag kan tyvärr inte komma helgen vi sa. Däremot är jag säskilt optimistisk till helgen efter jag varit hos min kusin. Det blir helgen v.39, tror jag. Hur låter det?

Hoppas jag inte ställer till det! :)

2009-09-06 @ 16:12:18
Postat av: PetterH

v.39 går bra jag har ingenting planert så kom så ofta du kan :)

2009-09-06 @ 23:10:22
URL: http://petterh.blogg.se/

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0