Friday! I'm in love

Mina damer och herrar. Idag har vi kommit fram till Petters favoritdag. Fredag! *Applåder* *Busvisslingar* *Hejarop*

Denna utmordentliga dag började med en "sleepmorgen" till 10 i 11 :O Vanligtsvis innbär 10i 11 att man har haft 4 lektioner. Men inte nog med det. Jag slutar halv 3! *Whoho!*

Jag känner att våren har tagit paus i uppvaknandet. Den kommer nog när den fått mera kraft.

Nu kommer en bild på mig:

Petter skjuter Slangbella med en pinne.. (högerklicka, visa bild för att få se hela)

Kommentarer
Postat av: Frida

Min dag va oxå slapp, det är gött!

Haha, vad du kan! ;)

Puss

2009-03-06 @ 14:15:47
Postat av: Anton

Våren har i alla fall släpat sig ända upp till lilla Malung! Imorse (sisådär halv 7) kvittrade fåglarna och vinden smekte min kind! :)

2009-03-06 @ 18:37:45

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0