Ont i halsen..

Nu är kvällningen här. Jag är lagom trött. Idag har vi haft musik i skolan hela eftermiddagen. Vi fick veta vad och vad vi skulle spela på Öppet Hus i vårt medley. (Vad för instrument, vad för låtar) Jag ska spela trumpet på de flesta och sjunga på I Wish med Stevie. Det gäller att visa framfötterna, då får man som man vill.
När jag kom hem spelade jag trumpet. Det är därför jag har ont i halsen. Slarvade lite och överansträngde det. Jag har även ätit chili-nötter. Mycket trevliga små orange lortar.

Jag orkar inte göra någon matte så tänker istället utöka mitt filmförråd och se på nån bra film. Låter skönt.

Sov gott sedan mina små barbarer.

Kommentarer
Postat av: Anton

Jag håller på att nöta igenom matrix trilogin i detta nu! :)

2009-09-03 @ 15:57:07
Postat av: Klaraa :P

sv: Det kanske är för att vi går i musikklass... och att vi är så bra också :P

Ont i halsen.. "/ drick te med honung i! :D

2009-09-03 @ 16:05:32
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: PetterH

Matrix är fina grejer. De har man sett många gånger.

Tack! Jag har druckit jordgubbste, med massa honung.

2009-09-03 @ 16:51:59
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Frida

Petter Petter... du och ditt tuteli tut.. ;)

Krya på dig! <3 (annars kanske du smittar mig)

2009-09-03 @ 22:42:17

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0