Köra bil!

Jag har nu ungefär några månader övningskört i hopp om att kunna ta mitt körkort ungefär i Februari. Det går framåt och jag brummar fram hit och dit.
Först tänkte jag att jag skulle lära mig grunderna sedan köra en lektion på körskolan när pappa var med sedan fortsätta men nu har den lektionen skjutits upp. Förhoppningsvis blir det på fredag eller på måndag.

Spännande att se vad körläraren säger. Jag kanske gör massa fel. Vilken är den korrekta eco-drivingen? Ja, vad vet jag. Hoppas det går bra.

Sedan gäller det att plugga teori också. Den är svår att driva själv..
Har dock laddat ner program från Piratebay med gamla prov och sådant kravs.

Idag tutade jag förbi hemköp. Det gick bra och bilen gjorde inga konstigheter. Jag har dock en tendens att stöta till vindrutetorkarna så de börjar röra sig. Det är betydligt svårare att stänga av dem.
Men men! Allt ska gå bra.


Tut Tut!



Kommentarer
Postat av: Klara

vill också köra bil... vilket problem med vindrutetorkarna haha xD tror inte du får så mycket kritik bara på grund av det... :P

2009-11-10 @ 18:45:38
URL: http://ponderingprincess.blogg.se/
Postat av: Frida

sötis! ibland är man lite fumlig framför ratten, men det gäller att ta det lugnt och när man kan släppa väg en millisekund.. titta efter om man ska dra spaken ner elr upp. Jag hejar på dig Petter! tut tut!

Men på fredag vill jag va med dig.. ;)

kyss

2009-11-10 @ 21:46:41
Postat av: Elin

Kunde jag kan nog du :) Kör inte som du cyklar bara, kom ihåg det. :)

2009-11-11 @ 03:38:36
URL: http://hejhenning.blogspot.com

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0