Musik för hela slanten och fika på ICA

Var hälsade, kära läsare. Dagen till ära, den 17 Augusti 2009, ska jag, Petter, dela med er lite tankar om dagen.

Igårkväll, när jag och Edvin socializade på Skype och min skärm stängde av sig, berättade jag om mina planer för idag. Han sa åt mig att skriva en lista på word för att han tyckte att det lät fint. Sen kom vi på att skärmen var ju avstängd men kan försöka knopa ihop listan nu.


* Väckning 8.30

* Rep med Ever Mind 10.00

* Köpa fika på ICA (Bästa rimmet)

* Rep med NV2d 13.00


* Avsked och åka hem 17.30

* Köttbullar med stuvade mackaroner 18.30

* Chill resten

Tillbaka till ämnet. Jag hade då ställt klockan på 8.30 och vaknade runt 8.00 då Mamma ropade att Jon skulle komma försent till första dagen i skolan om han inte gick upp. Jag somnade om. Klockan ringde i tid. Jag stängde av de och tänkte bara vila lite innan jag gick upp. Vaknade med hets och klockan var halv 11! Jag hade försovit mig. Tankarna for genom huvudet, skulle jag hinna, varför hade ingen hört av sig? Jag räknade snabbt ut i huvudet att jag sovit i 2 timmar. Då slog det mig. Jag ligger fortfarande i sängen och sover . Jag drömmer ju bara att jag har vaknat. Då vaknade jag på riktigt och klockan var bara 9 som tur var. Allt var som vanligt.

På repet med bandet gick bra. 2 timmar med 3 nya låtar och mycket sväng. Vi fick höra att det känns hemtrevligt när vi spelar i kyrkan så att golven skakar av den tunga basen. Om ni säger det så.

Cyklade vidare och köpte 2 wienerbröd och 2 kanelbullar. De skulle förtäras senare på eftermiddagen.

Träffade klassen en efter en och vi sjöng och spelade. Inte alltför dåligt enligt Påhlsson.

Sen hängde jag kvar och pratade och vilade med Frida. Innan vi cyklade hem. Illa kvickt.

Hemma hade pappa gjort egna köttbullar och stuvat massa mackaroner. Yummie, blev jättemätt.

Nu har jag fixat min och min storebrors dator. Testar den och chillar. Bra musik trevliga konversationer.

So long, långkalsong!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken dag! Låter som om du njuter av varje sekund, bravo.. :)

Ser framemot att få hör de nya låtarna!

<3

2009-08-18 @ 23:43:27
Postat av: Anton

Trevligt med lite uppdatering! :)

2009-08-25 @ 21:57:00

Kommentera här!:

Namn:
<-- Skriv nåt snällt!

Din Mail: (Till Petter)

Din Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0